Friday, October 29, 2010

yang mana satu?

SEPANJANG aku hidup ni, aku jarang ada masalah dgn membuat pilihan.sebab aku jarang suka dekat dua benda atau perkara dalam masa yang sama.dalam apa2 perkara pun, aku selalu senang hati dengan pilihan aku.walaupun bukan semua benda pun pilihan yang terbaik.tapi sekurang kurangnya aku tak perlu sakit kepala nak memilih. kalau satu hari nanti aku terpaksa memilih dua perkara yang sama penting dalam hidup aku, mesti jadi satu masalah besar punya dalam sejarah hidup aku.adeiihhh....tapi itulah dia ujian Tuhan.kdg2 aku tgk sesetengah org ni selalu hadapi masalah dengan pilihan.nk pilih A ke B?baju hijau ke baju merah?kasut ke selipar?hmmmm.macam2...tapi lain orang lain ragamnya.kalau semua orang suka benda yang sama,perangai sama,kerenah sama pelik juga rasanya...kalau semua orang pakai baju oren,semua orang pergi kerja naik kuda,semua orang nama punggek...haish susah jugak..sebab tu kita kena percaya, Yang Mencipta itu Maha Mengetahui tentang apa yang terbaik untuk ciptaan Nya.

No comments:

Post a Comment