Sunday, January 16, 2011

aku bukan pemain pon 2

selama beberapa hari ni, aku akan tersenyum sampai telinga. rasa bahagia mcm org sedang hangat bercinta.hahahaha.mestilah wey....team aku menang GOLD untuk usc!(sila tepuk tangan dengan ikhlas).berbalas la segala penat lelah mereka,turun training siang malam.secara jujurnya...aku syg team ni.semua dgr cakap.semua tunjukkan effort.walaupun some of them baru dalam game ni, tapi mereka berani dan bersungguh2.aku sgt respect!i learn a lot from them, from this team...serious.kalau kita nak berjaya dalam team, kita kene ada kerjasama...kena ada semangat...dan kena bersikap terbuka.kan kan kan?aku rasa...kitorang bukan team yg digeruni pon...tapi tengok apa hasilnya kalau kita buat sesuatu tu dengan penuh ketekunan dan kesungguhan...kitorang kalah first game and draw second game masa peringkat kumpulan.tak de score dr team aku.org lain bertalu2 masuk goal.tapi alhamdulillah mereka tak patah semangat...aku tahu diorang risau.aku apatah lagi...nak lelap mata pun susah.thats why la..lepas kita berusaha kita kena berDOA. doa itu kan senjata org mukmin ;)
.............................................................................................................................................
pantun ini aku tujukan untuk team yg satu tu:
pergi kedai dgn kak yati
singgah sebentar di pasar pagi
kalau korang rasa tak puas hati
tahun depan mehla lawan lagi

5 comments:

  1. tahu ke tahun zel oi.....tapi aku pun mmg bangga giler ngan team kite.sgt BEST!i will MISS U ALL la.pasni mesti rindu giler nk training sama2.TEAMWORK yg sgt best.ko pun mmg TM yg sgt BEST!wa caya sama lu zel....GOLD 4 u! =)

    ReplyDelete
  2. aku smpai mengigau mlm td beb....mimpi jatuh masa wall.hoho!handball mberi satu knangan yg xmgkin kulupa.wahahaha!

    ReplyDelete
  3. dalam tak nak tak nak ade orang tu, jadik partner aku lagi... :)

    ReplyDelete