Tuesday, November 23, 2010

farah tagged saya:)

  1. saya manusia yg paling suka fikir bukan2 terhadap sesuatu benda ataupun kejadian.i hate it!
  2. saya pemalas.
  3. saya x romantik.actually..sy malas dh nak jadi romantik.retired already
  4. saya tak suke keluar dgn org yg leceh
  5. saya tak suka berkuku pjg
  6. bab makanan sy ade sket sikap memilih
  7. saya lebih suka pakai kasut tertutup sebab nmpk kemas
  8. saya nak kahwin tahun depan
  9. saya nak bagi mama saya cucu secepat mungkin.hahaha
  10. saya agak berat mulut.saya lagi suka dgr dr berckp
  11. tp kalau sy dh start berckp, susah nk berhenti
  12. jiwa sy sensitif.sgt.
  13. ada beberapa nama dlm hidup sy yg sy syg tapi tikam sy dr belakang
  14. sy nak kurush!ye kurush bukan kurus atau kursus
  15. bila kat uia sy byk makan
  16. tp kat rumah sy x berapa bernafsu nk mkn
  17. jgn tipu saya.sy boleh hidu bau sebuah penipuan
  18. sy x suke org bermuka2
  19. saya benci kat satu spesies manusia ni
  20. saya kurang mahir bersosial
  21. sy kurang berkwn dgn lelaki
  22. kwn perempuan pun kurang sbb diorang ckp sy x best
  23. jgn kesian kat saya ;(
  24. org selalu pk saya bukan2.itu sebab diorang jeles kat saya
  25. dulu rmbut sy pendek sekarang rambut sy dh mengurai.hahaha

LISA AWAK DI TAGGED

2 comments: