Saturday, April 24, 2010

ada apa dlm bag saya?

TERIMA KASIH lisa bagi aku kerja.=)

1.selongkar beg anda, xkisah la beg duit ke, beg tangan ke, beg bimbit ke, i dont care!
2.ambil gmba barang2 dan tag kan gmba tersebut.
3.ceritkan serba sedikit kenapa anda memerlukan barang itu berada dalam beg setiap hari setiap masa.
4.akhir sekali, tag 5 orang (aku malas nak tag sape2=P)











ni la beg yg aku bwk pergi kerja hari2. skema ke? haha.bahaya bwk handbag kalau naik motor.









penting! ic,lesen,duet rm 1,perfume purse pack,gambar.









rasa x lengkap hidup kalau x bwk clorets!utk nafas sentiasa segar gunakanlah Clorets!










lunch hour aku stay kat office saja.so, ini penting.tissue,rexona,wet tissue,lipbalm,and compact powder.









oh ianya sungguh segar dan wangi!







pencilbox tu aku rembat mama aku punyer.hehe. folder tu ad log book,note book utk kegunaan spjg internship.




p/s : sekian~




2 comments: