Sunday, April 25, 2010

es ai en ji el ee

CONGRATZ AYNA!yeahhhh seorang lagi kawan aku bertukar status.from my tkc's friends list ayna is number 2.whos number 3?hahaha.aku kah?oh, x berapa nk mungkin.belek2 album ayna's wedding kepunyaan Najat.meriahnya!so beautiful!hmmm ada jgk yg dtg berdua.so sweet...frankly speaking most of my friends are now not single.how about me? SINGLE.but I am so HAPPY with my single life!tapi tipulah kalau x terfikir about future.lagi2 sekarang ni aku dah di 4th year.org ckp zaman universiti lah nk cari pasangan.haha.nak cari baju yg betul2 berkualiti,sesuai, dan sepadan bukan nya senang dek non dek non sekalian. setakat suka suka tu ada lah.(pecah rahsia!) tapi aku belum jumpa lagi yg boleh buat aku tersenyum sepanjang minggu. adalah jugak usha2 anak bujang org.haha.setakat usha je lah...tp jarang la yg betul2 menarik hati.bukanlah memilih.x layak pon rasanya nk memilih2 ni.mungkin belum sampai seru.selain usaha, aku serahkan pada Yang Esa.(aku berusaha ke?)aku bukan jenis yg desperate nk berpsgn.OH PLZ!aku x mudah nk percaya kaum yg satu ni.and aku x nk dalam kamus hidup aku ada byk nama yg pernah berstatus BF ZELL.hahaha.dahsyat je bunyik.tapi,sebelum kita jumpa yg betul2 terbaik,mesti kita akan jumpa dulu yg betul2 terburuk.thats so true!apa2 pon kita berdoalah kpd Yang Esa utk permudahkan segala urusan. To all my dear friends, Enjoy Your Life but do not forget HIM.

No comments:

Post a Comment