Thursday, April 15, 2010

aduh anak2 ku

LETIH!walaupun bukan ak yg mengemas pinggan mangkuk,basuh pinggan bagai,tp rasa mcm ak yg buat semua tu.haish!ad function td.ak just menghadirkn diri utk makan.x de kene mengene pon function tu dgn aku.
one thing yg ak rase interested nk tulis pasal kebisingan di sebuah majlis rasmi.ak sgt x gemar bila hadir kat sebuah function yg formal tp everything is actually unorganized.kalau kenduri kahwin lain lah ceritanya.kalau x bising x hiduplah majlis.kan?dengan suara baby menangis,menjerit bagai..aduhhhh...buruk betul majlis tu jdnya.x kira lagi budak2 kecik yg main kejar2,sorok2 siap terbalik lagi kerusi (nasib baik kerusi!)...the question is,"mama dan papa mereka x marah ke?"seingat aku,masa aku sebaya mereka,kalau mama aku bawa aku pergi any function dah siap kena remind awal2, SILA BERSOPAN SANTUN.i dont put a blame on anyone...but this is real.i see it with my two eyes.some parents really dont bother with this situation.aku masih belum bergelar mama..mungkin ak x phm situasi mereka.mungkin mereka keletihan,penat dan x kuase nk layan kerenah anak2.biar saja anak lepas bebas.mungkin anak tu sendiri yg senyap2 pergi menyelinap entah ke mana.ya.segalanya mungkin.bagi aku table manners sgt penting.thankz to my college life=)

No comments:

Post a Comment