Wednesday, April 21, 2010

K.E.R.J.A

WAH!hari ni 3rd day ak intern ( - _ < ) biasa saja...schedule x dpt lagi,sebab tu dok melangok je kat meja.ade lah buat kerja sket2 filing,type surat etc.byk masa aku habiskan dgn interview staff2 kat situ dan baca2 kat laman ilmu.tanya itu ini.alhamdulillah staff2 kat situ friendly=).adalah 2,3 kerat yg aku senyum tapi pndg tmpt lain.ah pedulikan!yg penting aku ad jgk kwn nk berborak.kwn2 aku sekarang mostly 30thn keatas.hahaha.yg baya mama aku pon ada.tp mereka sgt baik.peramah.=) everyday bgn around 6.15am.7.30 am gerak pergi ofis.kereta byk woooo!kena hati-hati byk!lagilah aku ni merempit,risiko lagi tinggi.lunch hour aku x balik.bwk bekal kuih.mkn dgn staff yg x balik jgk.everyday aku punchcard utk balik pukul 5pm sharp!x pernah lewat punya.lmbt 5 minit bererti risiko berebut2 dgn kenderaan besar dr motor aku meningkat.haish!overall...buat masa ini...aku ok saja.mudah mudahan Tuhan permudahkan urusanku...
p/s : farazalila i miss u damn much.my bff.

2 comments: