Monday, December 13, 2010

macam mane nk cakap eh?

org ramai mintak aku hijrah!
jd zell yg baru
lupakan semua kesedihan
siapa yg nak sedih?
aku dah penat rasa sedih2 ni...
sakit tahu tak!
mungkin orang ckp aku ni mengade2
sket2 nak touching
cuba try test duduk kat tempat aku bai!
rase sedap ke tak?
pahit wey....
macam kena paksa kunyah panadol hidup2.
aku tak pandai nk berlakon2 ni
tak pandai nak pura2 suka
tak pandai nak pura2 gembira
kalau lah perasaan ni aku boleh korek dr hati dan keluarkan buang dlm tong sampah
dah lama aku buat...
aku tak sampai hati nak berlaku kejam
lagi2 dengan kau!
tapi kau sanggup kan?
aku tak tahu apa dalam hati kau
yang aku boleh bau
kita sedang berselindung sesuatu
kau dan aku.
tapi bila aku give up
x nak menyakiti perasaan kau
tup tup tup
kau yg start dulu.
kenapalah aku kenal kau wey...
kalau setakat nk end up mcm ni
percayalah
kita TAK AKAN pergi jauh
betul ke ape aku buat ni?
ke aku je yg paranoid?
see...better korang tolong aku
sebelum aku jadi tak betul
tolong aku wey...
keluarkan aku dari sini!
...............................................................
berkenalan itu jauh lebih MUDAH daripada berpisah

No comments:

Post a Comment