Wednesday, February 23, 2011

7 perkara yang buat aku rasa nk terajang spesies 'kau' ni

  1. bila kau tipu secara hidup2.dengan alasan yang x boleh diterima akal.
  2. bila masalah yang patut diselesaikan secara bersemuka, diceritakan kepada org lain, dan orang lain itu menyampaikannya kepada aku.
  3. bila kau tegur aku dengan cara yang aku rasa tak berapa nk sedap untuk ditelan.
  4. bila kau nk sebok hal aku.
  5. bila kau sesedap maggi je direct sound kat aku, sedangkan kau pon patut di direct sound oleh orang lain.
  6. bila kau bermuka2 baik ngn aku,padahal kau adalah stalker terhebat abad ini.
  7. bila kau buat2 caring padahal kau sengaja nak tahu cerita sebenar.

---------------------------------------------------------------------------------------------

aku benci orang macam 'kau'

No comments:

Post a Comment