Wednesday, February 2, 2011

ini kira janji ke?

BREAKFAST hari ini adalah 'ubi'!hahaha.haruslah tersenyum ye...mata ni pandang tak bernafsu je dekat buku2 library ni.takpelah...warming up dulu.hati ni sebenarnya asyik teringat dekat buku library yg aku hilangkan tu.hmmmmm mcm x jumpe balik je.haruslah aku buat muka seposen dekat mama dan haruslah aku rasa bersalah sbb susahkan mama.aiyaaaa...gile careless.ade gak sket portion dalam hati ni ingat dekat orang tu.3/4 lagi mestilah ingat dekat u-know-who-u-r.hahahaha...now ni aku syg betul hari ahad.semue benda manis pon jadik hr ahad...naik cuti ni, kena study serious sket...oh plz....no more ponteng kelas.even kelas government finance pon kene pergi jugak.hari tu habis exam, mcm nk terbalik je.gile beku pale aku.arab tak usah cerita la...aiyaaaaa.final sem ni, kenapa susah je aku rasa.EAP satu hal...ARM pun satu hal.naik cuti ni, kena score la midterm PIL...ade org tu bersungguh2 aku tgk.kite kenala mencontohi cth yang baik2 ni kan? mama keep on cakap, "sikit je lagi tu..."hmmmm sikit je lagi tu nak buat aku pengsan.mostly subject yang aku tak berapa nak suka.tapi kena paksa suka.government finance terutamanya, sangatlah tak berapa nak faham. naik cuti ni, ini semua kerja yang perlu aku kerjakan ~
  • midterm PIL
  • assignment GF
  • EAP
  • presentation ADR
  • written submission ADR

--------------------------------------------------------------

sila halau aku pergi kelas kalau nampak aku merayau2 pada waktu seharusnya aku dalam kelas

No comments:

Post a Comment