Tuesday, February 8, 2011

tulisan ini untuk aku sendiri

cakap kau sgt menyakitkan
cakap kau sgt memedihkan
cakap kau sgt mengusutkan
cakap kau sgt tidak benar
cakap kau sgt kurang ajar
aku tahu itu bukan kau
itu emosi kau
aku tahu itu bukan kau
itu amarah kau
yang aku dapat rasa
aku berada di tempat kau dulu
dan kau berada di tempat lama aku
tapi dulu aku pilih untuk setia
dan kini kau pilih untuk pergi
mana janji
mana sumpah mati
baru aku tahu
itu mungkin cuma kata2
tak sampai pun dalam hati
jangan pergi tinggal aku
kerana semangat aku
sudah ku beri pinjam untuk dirimu
aku masih aku yang dulu
tak sedikit pun kurang sayang aku padamu
andai kau rasa aku yang mula angkat kaki
sebenarnya tidak...aku masih disini
............................................................................................
aku cuma mahu kita kawan sampai mati

No comments:

Post a Comment