Saturday, May 22, 2010

cuti2

YEAH weekend dtg lagi.setiap hari yg berlalu bermaksud kita semakin menghampiri kematian.tetapi aku harus bersyukur diatas apa sahaja yang Dia telah tentukan...gembira, sedih, terhiris, tersenyum dan segala rasa macam lagi rasa dalam jiwa ini hanyalah merupakan sebahagian nikmat mahupun peringatan dari Dia.cuti kali ini merupakan cuti yg paling lama yg aku pernah rasa selepas belajar dekat U.ikutkan aku mmg x betah duduk lama2 kat rumah.tapi Alhamdulillah...cuti kali ini takdelah aku rasa kebosanan tahap melampau.Best!reasonnya:
  1. aku practical!takdelah masa terbuang mcm tu saja
  2. every weekend pergi dating dgn mama.best!
  3. aku dh tidak menghadapi masalah x boleh tidur mlm.yeay!
  4. belajar jd lebih berdisplin.suka2!
  5. makan free.haha!
  6. vacation.wow!

cuti kali ini membuat hidup aku lebih teratur dan tenang~

No comments:

Post a Comment