Saturday, May 22, 2010

yang terbaik aku ada

MAMA adalah yg terbaik dalam segalanya.aku cinta mama.tapi aku jarang express syg aku.jarang sgt2.ape yg aku buat cuma dgr ckp mama saja (kdg2 x dgr jugak.haha).aku nak temani mama.aku nak gembirakan mama.Izinkan aku Tuhan...aku bukan jenis share segala feeling aku dgn mama.aku x nak mama risau (kalau feeling yg x best la) tapi kdg2 terhambur jugak airmata aku ni kat riba mama.and paling best, mama selalu bagi nasihat yg sangat SEMPOI!


NIESA adalah pendengar cerita aku yg terbaik.ya, yg terbaik.walaupun dia dah dgr cerita yg sama (watak berbeza.haha) beribu kali pun, dia tetap setia mendengar.aku sgt terharu dgn keikhlasan dia.aku jarang jumpa dia.tapi aku selalu ingat dia.dia pun pemberi idea dan semangat kat aku, bila badai melanda hidup aku.aku kena ckp ini,"aku syg kau Conan!"


SUFI adalah tukang bagi nasihat yg sgt mujarab kpd aku,masih sama mcm dia yg dulu,masa kami berdua.(maksud aku kwn baik la) aku x pernah pon tulis dlm biodata aku, kawan baik: sufi (hahaha) tapi aku tulis dlm hati...



aku bertuah ada kalian~

2 comments:

  1. aku sayang kau juga azella rahman ^_^
    i wil alwiz b ther for u (even ko gayat nk turon tangge yg tinggi! ak sanggop tunggu ko kt bwh sambel gelak goleng2! hahaha)
    sowie if ak timbol tenggelam..
    frenz eternally buddy~!

    ReplyDelete
  2. terima kasih.sgt2.aku terharu nak mampus...sob sob sob

    ReplyDelete