Sunday, June 13, 2010

4 tahun lepas...

YA betul la world cup 4 tahun sekali...tahun ini, genap 4 tahun abah pergi. 4 tahun lepas, aku dan abah masih sama2 demam world cup. world cup kali ini, aku pandang suam suam kuku saja.tak teruja sedikit pon. citarasa aku dh jauh berubah. kalau dulu aku memang kaki bola. kalau ckp pasal bola, mmg aku semangat. tapi itu dulu...

2 event yg buat aku ingat pada abah sgt2, Thomas Cup and World Cup. kenape mesti 2 event ni? sebab aku and abah akan same2 tgk game ni. kami akan duduk berdua di depan tv dan masing2 akan "alaaaa sikit je lagi!" "cepat!cepat!" "cisssss!" (hehehe) tapi most of da time aku lah yg paling bising. Abah cool! kalau dye geram dye suke tampar lantai je. World cup 2006 was our last world cup together...ade satu malam ni, kami stay up, buat air kopi and masak maggi satu periuk! seronok sgt!kalau x tgk game, pagi2 aku akan update abah result nye (sbb masa tu maxis ade update result pagi2).kadang2 aku and abah akan borak pasal org ni terror, org tu x berapa nk terror, org tu main hampeh. tapi satu soalan yg every game aku akan tanye abah "abah, offside tu mcm mane?" haish! abah x pernah jemu nk pahamkan aku.hari2 die jwb benda yang sama.


World Cup 2006 in memory...

2 comments:

  1. Zell, tersentuh hati ini...

    kita sama2 doakan utk arwah aman disana... amin!

    ReplyDelete