Saturday, June 5, 2010

aku dah hilang percaya

YA!itu adalah benar.aku dh hilang kepercayaan terhadap org sekeliling aku kecuali mak aku sendiri.maksudnye tak kisah la die jiran ke, pemandu teksi ke, posmen ke, kawan ke, selain mak aku, aku dh tak berapa nk percaya.bukan ape...banyak kali dah aku rase org tikam aku kat belakang. depan bukan main lah...jumpe peluk, cium "lamanye x jumpe kau.sehat?", bile kat belakang "ei meluatnye aku tgk diorang tu..."takpun..."aku janji aku x cerita kat sesiapa, aku kan kwn kau" tapi dalam hati "hahahha.siap kau.aku hebahkan rahsia kau".aku tahu, org lain pon face benda yang sama. kawan sendiri pon tak percaya ke?hahahaha....errmmm...errrrrr...aaahhhhhh...(tak pyh jwb boleh?).manusia ni berubah kan...so susah nk ckp.harini kate ok, esok kate not ok.prove kanlah, baru boleh percaya....semue yg dlm list "terbaik aku ada" tu, top list la yg aku boleh nk percaya...(ahakssss)
kita kan, kalau x mampu nk tunai janji baik jgn berjanji.mcm aku lah, janji mcm2 sampai kdg2 lupa nak tunaikan.mintak maaflah kpd sesiapa yg berkenaan...aku ni sibuk sgtlah sampai terlupa janji aku kat korang.kalau rasa nk claim, boleh msg aku kat fb (OMG!).satu lagi, kita kalau buat baik dgn org biar berpada-pada."buat baik berpada-pada, buat jahat jgn sekali!" ingat tu kawan2...benda ni penting.sebab tu dr zaman tok kadok pepatah ni dh wujud.kalau kita terlalu buat baik kat org, org tu terlupe kat kite, kite dah kecik hati...baik kite buat biase2 je kan?hahaha dgr tu siti, nurul, ani, senah.buat baik berpada2.buat jahat nanti berdosa!

2 comments:

  1. betul tu zell, tak payah percaya siapa2.
    aku percaya family aku, bf aku. tu je. yg lain tu berpada-pada je.

    chill babe. biarkan orang.

    ReplyDelete
  2. its true lisa.=) pengalaman mendewasakan.

    ReplyDelete