Friday, June 18, 2010

cerita kosong

ALHAMDULILLAH....syukur.berjaya jugak akhirnya aku habiskan program praktikum (9 weeks je pooooon)overall, aku enjoy sgt.serius tak tipu.rase terharu sgt bila mereka buat majlis tadi.(gambar aku upload nanti ye).hmmmmm (senyum sampai telinga).kenape ye asyik tersenyum saja hari ini?sebab saya rasa bahagia! kenapa? sebab...erkkk.mungkin belum sesuai utk diceritakan buat masa ini.tapi aku harap, sahabat2 ku sekalian, dapat mendoakan kebahagiaan aku.isnin ini aku akan bertolak utk pergi bercuti!yeay!semoga semuanya berjalan lancar.ole-ole?kalau ada rezeki lebih, aku beli ok?(tak janji taw!)

p/s:farah nadzirah,aku suka rasa ini.

3 comments:

  1. zell????are u serius syg???klau betul, fara doakn kebahagiaan zell selalu....=)

    ReplyDelete
  2. thanx fara...terlalu awal actually.but...i just like this feeling=)

    ReplyDelete
  3. i hope i can here a gud news from u darling...know wat seriously, that feeling..umm mmg indah sgt2...senyum tanpa sebab...n mcm2 la..hehe

    ReplyDelete