Friday, June 11, 2010

rasa ini.

HMMMM!jumaat dah...=).next week will be my final week.alhamdulillah....apa yg aku fikir ni ye?hmmm fikir nak balik la sebab jam punchcard tu dh bunyik2.apa yg aku rasa ye?aku rasa lega sket, confius sket, sedih sket, gembira sket, teruja sket, bimbang sket...sure boleh imagine la muke aku yg bagai air sg yg keruh kan.hahahaaha. Apa pun aku serahkan pada Dia. Aku minta Dia jgn bolak-balikkan perasaan aku. Aku minta Dia pelihara aku. Aku cuma mampu mengadu pada Dia. Sebab Dia je yg setia mendengar. Mulai saat itu....sedihku bertemankan Dia. aku tak nak lupakan Dia lagi. cukuplah...aku dh cukup berdosa pada Dia...

Aku percaya akan janji-Mu
Hanya pada-Mu tempat aku mengadu
Hanya pada-Mu tempat aku memohon pertolongan
Lindungi aku dari terpedaya dengan hasutan syaitan nirrajim
Merindui-Mu adalah seindah-indah rindu
.........

No comments:

Post a Comment